Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00

Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.

Sprawy prowadzone przez szkołę:

  1. Obowiązek szkolny:
    1. zapisy do szkoły
    2. ewidencja uczniów
    3. arkusze ocen i dzienniki
  2. Sprawy administracyjne:
    1. zezwolenia i zwolnienia (indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego, nauki drugiego języka obcego)
      (zgodnie z obowiązującymi przepisami na pisemny wniosek rodziców lub prawnych opiekunów – wydaje dyrektor szkoły)
    2. wydawanie legitymacji uczniowskich
    3. wydawanie zaświadczeń
    4. wydawanie duplikatów
  3. Postępowanie w sprawie nieletnich:
    1. wnioski do Sądu Rodzinnego
    2. skierowania do Poradni
  4. Sprawy kadrowe
    1. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
  5. Sprawozdawczość
    1. raporty
    2. sprawozdania
  6. Archiwum
    1. akta osobowe pracowników
    2. arkusze ocen
    3. dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych i nauczania indywidualnego
    4. protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami
    5. protokoły Rady Rodziców
    6. księga zarządzeń dyrektora szkoły
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa w Sielcu
odpowiada: Marzena Karolak
data: 29-07-2019
wytworzył: Marzena Karolak
data: 29-07-2019
data: 29-07-2019

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 29-07-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 95